lørdag 7. mai 2011

Smått om senn

Ting tar tid, men smått om senn tar gjesterommet form. Bli med på en liten sneak peak på foppballpuben.
Har laget et lite provosorisk dørskilt, med tid og stunder har jeg tenkt å få laget en wallsticker. 


Hyllene har blitt festet til veggen, bøker og ting har begynt å komme på plass i hyllene, gulvlistene er på plass.

Taklampen er kommet opp, den er i Barometer serien fra Ikea.
Og jeg måtte bare kjøpe disse bokstavene, hvorfor kan du se her.

Det er ennå en del som skal på plass, taklister, overhyller og flere hylleplater, dessuten skal det inn en gammel skuvseng (den kommer kanskje til uken), pluss diverse, diverse. Men det tar form nå, sakte, men sikkert. 
 
Har forresten fått hengt opp et par bilder i "flatbrødtrauet" som henger ute i gangen, syntes det ble veldig bra.  Foreløpig er det forlovelsesbilde og brudebilde av mormor og bestefar som har fått plass i det, men planen er litt andre bilder. Bl.a hadde det vært moro med et bilde av grandonkel Ivar som eide denne tingen i mange år. Vi får se hva vi kan få tak i.

Takk for alle lykkeønskningene angående jobbintervjuvet, det gikk veldig greit, men jeg bestemte meg for at jeg faktisk ikke ville ha den jobben. Tror den er litt for lik den jeg hadde og jeg har lyst på litt nye utfordringer. Nå har jeg bestemt meg for å la jobbsøking være jobbsøking og heller nyte sommeren og begynnelsen av høsten. Jeg har både råd og anledning nå til å ha et aldri så lite sabbatsår og til å tenke over hva jeg har lyst til å gjøre. Når oktober kommer da skal jeg begynne å tenke på jobb igjen. Om da ikke det dukker opp en jobb jeg bare MÅ ha. 


Ønsker alle en fortsatt strålende helg.

1 kommentar:

  1. Å , så herlig at ting begynner å komme på plass !
    Det var veldig koselig med trauet du har hengt opp og hatt bilder inni. Og så søtt med den lille mugga med blomster :)
    Så deilig at du kan unne deg en laaaang sommerferie.
    Kanskje vi treffes da , før du begynner i jobb igjen. Jeg skal også begynne å jobbe igjen , men det er en annen historie.....
    Kos deg med innredning.
    Jeg skal ut i hagen igjen og rydde litt i en skråning ;)
    KLem fra Ingunn :)

    SvarSlett