onsdag 28. desember 2011

Nyttårsgaver, fryd og fred (og give away)

Late romjulsdager her før det er i gang med jobb igjen, jeg begynner 4 januar på kontoret i et lite VVS firma. Foreløpig kun 50%, men etterhvert skal stillingsprosenten utvides og jeg skal også stå i butikken som firmaet har. Det kan være kjekt å ikke bare sitte med PCen hele tiden. Må si jeg gleder meg til å komme i jobb igjen.  Dagmars herjinger har ikke rammet oss her, vi har knapt merket et vindpust, men da vi reiste til Voss her om dagen så vi at hun hadde tatt med seg både kraftledninger, pipehatter og kanoer på sin ferd østover. Nå går vi snart inn i et nytt år og i den forbindelse blir det Give away her hos meg. Det som skal gies bort til en heldig vinner er et husnummerskilt fra RAMSIGN
Metropolitan

Skiltene fra Ramsign er klassiske og lekre, du kan vinne et husnummerskilt  1-5 tall i valgfritt design. Om du ikke, som meg, har husnummer så kan du f.eks ønske deg et årstall, kanskje til barnerommet.

Arrowhead

Highlander
Lighthouse
Engelhardt
For å bli med i trekningen av nummerskiltet må du legge igjen en kommentar her. Om du har lyst på et ekstralodd så lager du en link til Give awayen på din blogg. Du kan bruke det øverste bildet. Trekningen blir 15 januar 2012.
 
Lykke til.

52 kommentarer:

  1. Så spennende med ny jobb da! Nyt de siste fridagene dine, for det går fort til 4 januar nå..!
    Og jeg blir med på give away vet du!
    Da blir det to lodd på meg ;)
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Jeg vil kjempe gjerne være med på gi-borten din!
    Disse skiltene er jo så vakre!!

    1 fintfint lodd på meg takk!

    Ha en finfin romjul!!

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Hei.
    Jeg deltar gjerne:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg blir med!
    Tar 2 lodd :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny jobb:-) Give away blir jeg gjerne med på, 1 lodd til meg :-) Klem Trude

    SvarSlett
  6. Jeg vil være med, elsker de skiltene...
    1 lodd på meg!
    KLem Linn

    SvarSlett
  7. hei og hopp..blir gjerne med på litt ekstra spenning i disse juletider og trekker et lodd.
    Fortsatt god jul!

    SvarSlett
  8. Hei og hopp=)!!
    Så spennende med ny jobb!! Lykke til!! Jeg blir gjerne med på give awayen din=)!! 1 lodd til meg takk!

    Kos deg videre og riktig godt nyttår til deg og dine!
    Klemmer!

    SvarSlett
  9. Gratulere med ny jobb -sikkert mange fine utfordringer..
    Jeg prøver lykken her og (drømmer om et skilt må vite)
    Har linket til min blogg, slik at det blir vel 2 lodd.
    Klem Mari Johanne - ha en fortsatt fin torsdag.

    SvarSlett
  10. Nydelige skilter! Klart jeg blir med:o)
    Trekker 2 lodd, takk! Linker på bloggen min:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  11. Så kjekt med skilter som give away. Jeg har tatt 2 lodd:-) Linker på bloggen min.

    Lykke til i ny jobb!! Det blir spennende. Nyt romjulen:-)
    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  12. Godt Dagmar ikke har tatt dere!!! Og så gøy med ny jobb:) Herlig!! jeg tar selvfølgelig et lodd - eeelsker de skiltene!!!:):):) God jul og godt nyttår!! Klem

    SvarSlett
  13. Kjempefine skilt; jeg prøver lykken og tar to lodd!

    Mona

    SvarSlett
  14. Herlighet Kari....frk. Svimesen delux....klart det ligger der :o)
    Elers kan det være presinilitet??

    takker for det gamle mens jeg husker det...og ønsker deg et godt nyttår!
    Vi treffes til lunsj i det nye året vi...du jobber 50...og jeg tenker 60 er akkurat passe, så det klarer vi :o)
    Klem!!

    SvarSlett
  15. Forresten så er jeg gjerne med i trekning :o)

    SvarSlett
  16. Heisann:)
    Blir gjerne med på din giveaway:) Ramsign har jo bare så mye flotte skilter...krysser fingrene og håper på premie:))

    Lenker også til bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  17. Blir gjerne med på give away :) 1 lodd på meg. Så kjekt å lese bloggen din. Masse lykke til i ny jobb - håper du får bruke din kreativitet der også :))) Godt nytt år!

    SvarSlett
  18. Denne vil jeg sååå gjerne være med på! Tar et lykkelodd :)

    SvarSlett
  19. Heisann:)
    Så spennende! Jer blir med og trekker to lodd:))
    Nyttårsklem fra Janne

    SvarSlett
  20. Her hadde det vært helt i blinken å vunnet ett husnr skilt :) DET trenger vi!
    Så da trekker jeg gjerne 1 lodd :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  21. Heia og gratulerer med ny jobb-så spennende! jeg vil gjerne være med på denne spennende trekningen og tar 2 lodd;) ønsker deg også et spennende nytt år!klem fra Vera

    SvarSlett
  22. Dette vil jeg gjerne være med på!
    Jeg elsker disse skiltene :)

    Et lodd på meg :-D

    Stor klem

    SvarSlett
  23. Skilt har vært på ønskelisten lenge. Har vært med på noen giveawayer tidligere, men har ikke hatt hellet med meg, kanskje det snur nå? Prøver i hvert fall lykken med to lodd. :)

    SvarSlett
  24. Heisann :-)

    ❤ Riktig GODT NYTT ÅR ! ❤
    Vil gjerne få være med i trekningen om det fine skiltet. Har desverre ikke blogg, men deler med venner på facebook.
    Ha en riktig fin uke!!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  25. Bare en til meg, men kanskje en heldig en? :)

    SvarSlett
  26. ett lodd til meg! Flott premie
    vivam@2i.net

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne, gjerne, gjerne være med i trekningen!

    SvarSlett
  28. Hei, hei, og godt nyttår! :-)
    Jeg vil veldig gjerne delta i konkurransen din, for jeg synes disse skiltene er kjempefine!
    Har ikke egen blogg, men deler gjerne linken din på Facebook!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg vil være med :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg vil gjerne være med også..Kjekt med litt nytt utenfor også :)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  31. Godt nyttår og til lykke i ny jobb! Jeg ønsker å delta på din give away og trekker ett lodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  32. 2 lodd på meg =)
    ønsker deg et rigktig godt nytt år og håper selvfølgelig på å vinne :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Godt nytt år! Gleder meg til å følge bloggen din i 2012! Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  34. Hei og godt nyttår!
    Kjempefin premie, ønsker meg et sånn husnummer skilt. Det ble noe feil, så mitt hus og venninnen min som er naboen min sitt hus har samme nummer på seg! Begge to står det at vi er nr 10, men det er jo feil. Så vinner jeg skal jeg "fikse" dette problemet.

    SvarSlett
  35. Klart jeg blir med :))
    2lodd til meg !

    Klem Bente

    SvarSlett
  36. 2 lodd på meg takk :)

    SvarSlett

  37. ♥´¯) ☆ ¸.-:¦:✿-´¯)☆
    ´✿ (¸.♥´´¯`•.¸ ☆
    Jeg blir med,har ikke blogg
    men har delt på facebook.
    Så får du velge om det teller som ett ekstra lodd!!.
    Jeg tar 1 lodd for kommentar & kansje du gir meg ett for deling på facebook:)
    Ønsker deg ett fantastisk Nyttår.
    Hilsen Monica Karin
    ✿¸ ڿڰۣ✿ڿڰ✿ ڿڰ ✿

    SvarSlett
  38. Hei og Godt nyttår :) Godt å komme igang igjen her også. Ønsker meg et lodd eller to :) Linker på hjemmesiden min. Klem fra Elly

    SvarSlett
  39. Hei!
    Hiver meg på og trekker 2 lodd :)
    Elsker skiltene og så smart og ha et årstall!!!

    Lodder også ut skilt om du vil være med i trekning hos meg :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  40. Klart jeg også vil väre med!!
    Klem Irene

    SvarSlett
  41. Disse er bare så fine:
    Jeg vil gjerne være med

    mvh

    kjerstin
    odkn2@online.no

    SvarSlett
  42. Flotte disse..)) Henger meg på med et lodd..))

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne være med i trekningen! 1 lodd takk! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Oi, såå utrolig flott :) Jeg har delt konkurransen din her: http://tonelykke.blogg.no/1326310328_vinn_skilt_fra_ramsin.html

    SvarSlett
  45. Hei! Hei!

    Jeg også ønsker å delta på denne.
    Flott med slike gamle skilt.


    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  46. Jeg ønsker å være med ;) Nydelige skilt :)

    SvarSlett
  47. Gøy med "give away's" så blir gjerne med på den..
    Kjempe flott blogg du har, kom over den da jeg satt å tittet på andre kreative folks blogger.. Mye flott her.. :)

    SvarSlett
  48. Blir gjerne med jeg! tar to lodd

    Hilsen Lene i Annekset

    SvarSlett
  49. Elsker slike blogger hvor jeg kan bla lenge og få så utrolig mye inspirasjon :)
    Deltar selfølgelig i giwavayen hadde vært en fin bryllups gave til mamma og pappa der jeg kunne brukt bryllups datoen i skiltet.
    Tar et lodd, og krysser fingrene for at det holder :)
    Ha en fin dag videre!

    - Celine

    SvarSlett
  50. Prøver lykken med ett lodd :) Hadde passet supert med et slik på veggen :)

    SvarSlett