onsdag 18. mai 2011

Love, I love Warszawa

Iallefall håper jeg at jeg kommer til å gjøre det for i morgen skal vi avgårde 4 gærne jinter, skikkelig jentetur.Vi skulle egentlig til Warszawa i april i fjor, flybilleter, hotell og spa var bestilt, men vi ble stoppet av en liten vulkan på Island.

Her er et bilde av gamlebyen, den er på Unescos verdensarvliste så den er nok flott. Den er vel egentlig det eneste vi har satt på programmet over ting vi MÅ se. 
Kanskje vi skal ta en titt på slottet også. 

En ting som er sikkert er at det blir shopping!!! Det finnes flere store shoppingsentre i Warszawa og mange koselige butikker i gamlebyen, marked finnes også. Har et lønnlig håp om å finne noe fint til PIFen, hadde vært litt moro å finne noe fint og litt spesielt å sende til 2 flotte damer.


En annen ting som er helt sikkert er at det blir spa.


Værmeldingen viser 23 grader og litt regn, vet ikke helt om jeg likte så godt det med regnet, men tross alt er 23 grader og litt regn mye bedre enn 8 grader og mye regn. 

Ønsker alle en flott kveld videre, Og om noen har noen supre tips om butikker, restauranter eller severdigheter så hadde det vært veldig kjekt. :)



5 kommentarer:

  1. Hei :)
    Dette høres ut som en god oppskrift på en velykket tur :)
    Kos deg masse, masse. :)
    klem

    SvarSlett
  2. Så herlig! Har mange ganger lurt på om vi skal ta turen dit. Nå gleder jeg meg til liten anmeldelse av byen når du kommer tilbake! :-) Kos dere masse!

    SvarSlett
  3. Å , så kjekt med tur til Warszawa !
    Jeg var der i fjor.....først på jentetur, og så på jentetur igjen. Den siste gangen var det bare meg og trettenåringen. To litt forskjellige turer , men en ting var felles:shopping!
    Gled deg ! Ha en riktig god tur. Klem :)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en flott og opplevelserik helg :o)

    SvarSlett
  5. Åååå, dette høres da ut som en perfekt jentetur!!! Spa og shopping og..og...
    Kos dere så masse!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett