mandag 30. mai 2011

Fant på Finn, falt for fristelsen

Dette bordet her kunne jeg altså bare ikke motstå.

Så etter en liten kort tenkepause og etter jeg fikk vite målene av selgeren så var både jeg og bordet solgt.


Det er noe annet enn dette bordet her, som riktignok har stått på hytten og derfor har litt affeksjonsverdi. Er ikke fornøyd med det etter det ble beiset, utrolig nok flasser beisen av noen steder så jeg skulle jo til å pusse ned og male på nytt, nå blåser jeg i det.


For nå er dette nydelige bodet vårt og det kommer hjem på torsdag. Se på de skjønne detaljene, akkurat passe utsmykket etter min smak. Om det blir kjøkkenbord eller spisetuebord, se det gjenstår å se. 

Så er spørsmålet, har jeg stoler som passer til??? 

Bildene er lånt fra Finn.

6 kommentarer:

  1. Ulike stoler er koselig, særlig til et sånt nydelig bord:DDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Det var et godt Finn-Funn, ja. Kan godt forstå at du er fornøyd:)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint bord! Skjønner godt du falt for fristelsen! ;)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  4. Nydelig bord! Av og til skal en være litt heldig.
    Vi har et gammelt hvitmalt spisebordbord på kjøkkenet. Stolene er av nyere dato , hvitmalte de også, men jeg ønsker meg noen mindre.Og en slagbenk....
    Du finner helt sikkert noen stoler som passer til !
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Hei og hopp!! Var akkurat i postkassa, og der lå pakka fra deg:DDDDD Åh neida, den gaven var helt perfekt, fordi jeg har kopp som er lik servietene, og de muffinsformene fikk meg lyst til å lage muffins. Og det har jeg vell aldri hatt lyst til:DDDDD Og steinen, skal stå i urtebedet mitt, bare jeg får kjøpt meg noen urtedusker!!!!! Pasteller er nok ikke min greie, det blir for "snilt". Og jeg er ingen"snill pike". men syntes du traff bra med gaven, jeg da:DDDDD Klemz, klemz, klemz Grethe Du får gi beskjed, dersom du drømmer om Madonnaer, kors og Jesus-figurer. Da kan jo jeg sende det til deg, he-he

    SvarSlett
  6. Så koseligt at du likte bordet mitt.det er jo et veldig fint bord som eg håper får sin rette plass hos deg.også var det jo så gøyt å se at du har lagt det ut på bloggen din.veldig fin blogg du har med masse ideer.ser på disse flotte møblene dine.liker stilen din.og lykke til med kalk malingen.det er hvertfall kjempe gøyt å male med den.1 strøk og det er ferdig.tørker fort og du kan som sagt male alt du vil med kalkmaling.det er vert pengene.....
    klem fra Frøydis.

    SvarSlett