onsdag 16. mars 2011

Sommerhusdrømmen

Vi har en liten drøm som vi nok en dag kommer til å realisere, vi drømmer om en liten hytte eller et naust helt i sjøkanten. Helst ikke mer enn en times kjøring fra Bergen og man bør komme dit uten å ta ferge. Sitter å titter på Finn og klikker meg inn på Austevoll som egentlig ikke kommer under kriteriene til beliggenhet og hva finner jeg? Jo dette, utrolig nydelige, lille, sjarmerende huset:

http://www.finn.no/finn/realestate/leisure/sale/object?finnkode=24225676&reference=6/242/256/76_-818684580.jpg

Irrinterende at man ikke får kopiert bilder fra Finn, jeg får det iallefall ikke til lengre. 

Tenk hva et par malingstrøk og litt tender loving care kunne gjort med denne idyllen... åååhhhh sukk
OK kanskje mer enn et par malingstrøk da, men likevel.....

2 kommentarer:

  1. Det er så fint på Austevoll.....skulle sett det huset "ditt" jeg!
    Er heldig å ha et sommersted.....med brygge.. som jeg trives godt på på late sommerdager :o)

    SvarSlett
  2. Ja dette huset kunne jeg virkelig tenkt meg å sett på, bare synd vi ikke har anledning til det de neste to ukene. Vi hadde egentlig tenkt mer i retning Øygarden/Sotra med maks en times kjøretur, men kanskje vi burde revurdert? Det er nok deilig med et sommersted nær sjøen, sitte på bryggen og høre bølgeskvulp. Herlig. :)

    SvarSlett