tirsdag 1. mars 2011

Helt ny i bloggverden

Inspirert av de mange boligblogger jeg har lest i det siste fant jeg ut at jeg også kunne prøve meg. Nå har jeg ikke stort hus, men bor i en stor treroms leilighet. Der har jeg bodd alene i 14 år, men nå til sommeren blir jeg samboer. I den forbindelse trenger leiligheten en oppgradering, det skal jo en del nye ting inn og andre ting skal ut. Dessuten er det en ny epoke som begynner og da trenger man vel å gjøre litt om på interiøret også. 

Min plan er at mest mulig ting skal gjenbrukes, vi skal rett og slett tage hva vi haver, har mange tanker i hodet om hva som skal gjøres og hva vi kan gjøre med det vi allerede har. Akkurat nå holder vi på med synkronoppussing av gjesterom og kjøkken. Helt vanvittig egentlig for det er mer enn nok å ta et rom om gangen, planen var å ta gjesterommet først og så jobbe oss videre rom for rom. Men så en dag fikk jeg bare plutselig nok av bonderøde vegger og furuinnredning og da var det ingen vei tilbake, nå skulle kjøkkenet til pers. Det er mye som gjenstår ennå på begge rom, men godt begynt er vel halveis ferdig eller???

Bilder kommer sånn etterhvert vil jeg tro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar