tirsdag 8. mars 2011

Kvinnedagen

I østeuropa feirer de faktisk kvinnedagen, de har fri og får blomster og sjokolade av mann og barn. På jobben her kommer det gratulasjoner fra hele østeuropa, vi blir overøst med virtuelle blomster på mail og skype. Ikke bare er det kvinnedagen i dag, det er også feitetirsdag og alle vi kvinner burde satt med bena på bordet og spist sjokolade.

Når vi først er inne på temaet sjokolade, så må jeg si at sjokolade er absolutt det beste jeg vet. Og får jeg ikke litt sjokolade minst en gang i uken så er ikke verd å leve.


Walters mandler og Melkedrøm med bringebær er bare to av favorittene. Nå kan jeg ikke ha slike mengder i hus som vist på bildet for det hadde jeg spist opp på et par dager, sjokolade er jo tross alt ferksvare ikke sant?


Fant en artikkel på nettet der det sto: 
Eldre kvinner som spiser litt sjokolade, har mindre risiko for å få hjerteproblemer.

Nå vet jeg ikke hva de definerer som eldre kvinner og heller ikke hva de definerer som litt, men jeg står nå på og spiser litt sjokolade for et hjertesunt liv.


Ha en strålende kvinnedag/feitetirsdag både yngre og eldre med og uten sjokolade.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar