søndag 8. januar 2012

Litt på etterskudd

Det sies at det er bedre sent enn aldri, så litt på etterskudd viser jeg noe av det vi fikk til jul. De av dere med svært god hukommelse husker kanskje at jeg var på et kurs hos Everyday Moments en gang i november. Da kunne jeg ikke vise hva det var jeg hadde laget fordi det skulle være en julegave. Nå er julen over (og vel så det) så nå er gaven pakket opp og den ble satt stor pris på.
På kurset laget vi et album fra scratch. Dvs vi laget permen først av papp og lerret som vi sprayet med farge og så laget vi arkene inni, arkene er festet med binders som er bøyd til. Ganske snedig. Noen av sidene i albumet ble brettet som lomme som det kan legges tags o.l. i, et lite overraskelsesmoment. Den som fikk albumet er han som sitter der med kaffekoppen. Det er et ungdomsbilde av min kjære samboer, han var ung den gang gutter hadde langt hår. Tross det lange håret så var han ganske kjekk ikke sant??

Inni den flott innpakkede gaven lå denne strikkejolen.
Ikke så veldig lett å få tatt et skikkelig bilde av den, men den er sååå fin. Jeg kan bruke den både som kjole og åpen som en kåpe. Min samboers yngste sønn var mektig imponert over farens julegavekjøp, etter en stund vågde han seg til å spørre om faren hadde plukket den ut helt selv. Det måtte vi innrømme at det hadde han ikke, kjolen falt jeg pladask for da vi var i en skjønn butikk som heter To Humler i Gulen. Men som min kjære sa, så han dro kortet helt egenhendig.

Detalj på kjolen. :) Kjolen fra Zorbé som er et Danskt merke.
Jeg fikk også disse latte koppene til jul, se så fint de passer i kjøkkenskapet vårt. De er av merket Madame.

I dag var det nyyydelig vært ute, vi lot Touren være Touren og gikk en deilig tur mens Northug peste seg opp monsterbakken. I morgen melder de store nedbørsmengder igjen, så det var bare et lite pusterom fra alt regnet. 

Ha en flott ny uke.

PS Husk at du kan vinne et flott Ramsign skilt på min GIVE AWAY


8 kommentarer:

  1. Heldige du:) Nydelige ting du både ha fått og laget:) klem fra Hegemoren;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Å, heldige du, du må vært snill og grei hele året ;)))
    Flotte gaver du har laget også, flinke deg ;)
    Ønsker deg en riktig fin ny uke,
    klem Monica

    SvarSlett
  3. Etter mine kvinnelige begreper, var kjolen OG mannen like lekre ;o)

    Du Kari, jeg var på Bohus i går og der hadde de en lignende klokke som duetterpurte:O)


    Ha en fin ny uke.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  4. Kjempefine ting! Kjole, kopper og albumet! Du fikk det virkelig til, det var nydelig!!

    SvarSlett
  5. Så flott kjole og album........kopper likeså
    Ha en flott dag

    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Det var flott album :))Mannen såg jo ut som en modell,stilig kar :)
    Flinke du !
    Likte koppene :))

    Klem

    SvarSlett
  7. Så flott album du har laget!!! og mannen så skikkelig kul ut:-) Og hvilken kjole! Lekker! Søte kopper!!

    -det kan hende at jeg benytter meg av tilbudet om opplæring av photoscape. Skal prøve litt til....:-) bare det blir tid til overs..

    Ønsker deg en fin januar-kveld!

    Klem fra meg til deg:-)

    SvarSlett
  8. Flotte ting..)) jeg har enda ikke rukket å vise noe av det jeg fikk til jul...ei heller få ut all julepynten..men men...det går jo ingen steder...tjhii

    ha en strålende dag..))

    SvarSlett