fredag 13. januar 2012

Minner om give away

Om du har lyst å være med i trekningen av et stilig Ramsign skilt så er det ennå ikke for sent. Vinneren blir trukket søndag 15 januar. Husk at du kan velge et hvilket som helst nummerskilt med 1-5 tall og det er 5 flotte design å velge mellom.

Om hadde vært så så heldig å vinne et slikt skilt, så hadde jeg valgt tallet 1957 i design Highlander. Det skulle jeg hengt på veggen på Foppballpuben, det tror jeg min kjære hadde likt. 
For å komme til Give away trykk HER

Endelig helg, det var jammen hardt å begynne i jobb igjen. Haha tuller, egentlig har det vært ganske bedagelig, jeg jobber jo bare 50%  foreløpig, en uke jobber jeg 2 dager og en uke 3 dager. Denne uken har jeg jobbet mandag og fredag, dvs at jeg har hatt skikkelig langhelg midt i uken. 

I går var jeg og en venninne på 8 timers shopping, salg kan være moro om man finner noe og jeg kom hjem med en pose på hver fing.(Min  kjære lurer på hvor mye som egentlig går inn i denne leiligheten) Det dyreste jeg kjøpte var en stor veggklokke på Bohus til den nette sum av 329 kroner. Når jeg bare får rotet meg til å ta bilder en dag (forhåpentligvis i løpet av helgen) så skal dere få se hvordan det ble med en stor veggklokke i stuen. Jeg er storfornøyd med den. 

I kveld skal jeg ut på landet på klubb. La oss håpe vi finner fram denne gangen, det er nemlig ikke alltid vi gjør det, en gang hadde vi klubb i en grønn Volvo. (Vi fant fram til slutt da, men ankom ca to timer for sent.)

Ønsker dere alle en riktig flott helg, måtte den beste vinne. 


1 kommentar: