torsdag 15. desember 2011

Ny krans

Jeg har vært på jakt etter en krans en stund, men har ikke funnet noen jeg har likt sånn kjempegodt. Men i går fant jeg en,  på Nille av alle steder. Var bare tilfeldig innom Nille med to venninner som var på julegavejakt. Den eneste som kom ut med noe derfra var meg. Nå har jeg jo sagt før at jeg synes Nille har blitt en skikkelig snopebutikk, det er liksom ikke harry å handle på Nille lenger. 
Kransen er litt gulll og litt glam, samtidig som den ikke er for glorete. 

Og så passet den så godt til THE FALLEN MADONNA som etter et ublidt møte med parketten for et par juler siden nå er blitt restaurert. 

Det kommer nok til å bli litt mer jul oppå skapet utover i neste uke, kanskje det blir røde lys i stakene, jeg fikk tak i noen lys i den rødfargen jeg liker. Vi får se, det kan kanskje bli litt mye. 
Nå er det bare 9 dager til jeg får åpne denne pakken. :) 

For dem som lurer på hvordan det gikk på intervjuvet så tror jeg det gikk bra, jeg får vite før jul om jeg får denne jobben eller ikke. Jobben er gjennom et bemanningsbyrå og de hadde fått gode tilbakemeldinger, så det er jo positivt da. Dette bemanningsbyrået har også minst en annen jobb som er aktuell for meg, så om jeg ikke får denne så får jeg kanskje den neste. 
Ønsker dere all en fortsatt god adventstid, håper dere ikke stresser for mye, som en så treffende sa det så visste hun ikke om noen som skulle feire jul inni kjøkkenskapene. Stress ned,  lukt på sviblene,  ta et glass gløgg og en sjokoladebit, finn roen. Jul blir det uansett og det er bedre med støv i krokene enn støv på hjernen.

Adventsklem fra Kari

3 kommentarer:

  1. Så flott krans. Ja, Nille har masse flott innimellom. Kransen passet veldig flott til det andre. Du er så flink å ta bilder og legge ut.
    Tvi, tvi med jobben - heldige de som får deg :)
    En uke igjen, alle kakene jeg tenkte jeg skulle bake er fremdeles ikke bakt, og litt annet jeg tenkte ... men det blir jul for det. Ha en fortreffelig uke og ikke stress ;)) Stor juleklem til deg :)

    SvarSlett
  2. Så fint hos deg Kari....og pakken er nydelig!
    Tenker du er spent :o)

    klem!!

    SvarSlett
  3. Snakk om prikken over i`n, den kransen var helt nydelig sammen med det andre!
    Ang. kaffe... jeg er visst kjerringa mot strømmen og må ha en del kaffe før leggetid for å bli skikkelig trøtt:)) Etter 4 - 5 kopper i natt, ble jeg ganske klar for drømmeland:))
    Sånn har jeg hatt det i alle år:)
    Lykke til med jobbsvaret!
    Og ha fine førjulsdager!
    Klem fra Janne

    SvarSlett