onsdag 21. desember 2011

Hjelp

Hjelp, julen er bare noen dager unna og listen over ting som burde vært gjort er ennå lang. I dag hadde jeg planlagt å lage vaniljeboller, sjokoladekake og knekkebrød (jada vet det, litt uvanlig julebakst), pluss pynte treet og få unna litt diverse annet. Men ingenting av det har blitt gjort, jeg har lagt på sofaen i hele dag og følt meg rett og slett elendig. Kvalm, frossen, slapp og helt uten matlyst, ikke noe stas.
Heldigvis er jeg bedre nå og har begynt å føle litt virkelyst igjen.


Men noe som er stas er at jeg har fått den jobben jeg var på intervjuv på, skal begynne rett over nyttår. Det er et lite VVS firma og jeg skal jobbe på kontoret, stillingen skal utvides til en 100% stilling etterhvert. De har en liten butikk som ligger litt brakk nå, den er det meningen å få på fote igjen, slik at min jobb blir delt mellom kontor og butikk. Kan bli spennende det å få være med å få butikken på fote og å ha litt andre arbeidsoppgaver enn å bare sitte foran en PC. 

Ute er det vidunderlig julevær, skikkelig julekortstemning. Dessverre vil det ikke vare, metrologene varsler massive nedbørsmengder og skikkelig drittvær fremover, så det blir mest sannsynlig ingen hvit jul her vest.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny jobb!
    Så spennende :)

    Blir nok grønn jul i sør også, skal visst bli 7 grader i morgen, rene sommeren...

    Klem Gitte

    SvarSlett