fredag 2. desember 2011

Hjertelig jul

Adventsmoduset er fremdeles på vent her i huset, fryktelig lite har skjedd her siden sist jeg blogget. Føler det går litt på tomgang for tiden, jeg har egentlig tusen ting jeg kunne gjort, men for meg er det slik at når jeg har for god tid så får jeg ikke gjort noen ting som helst. Noen som kjenner seg igjen??? Nå kjenner jeg at det skal bli veldig godt å komme i jobb igjen, til og med det å stå opp tidlig gleder jeg meg (nesten) til, og ikke minst gleder jeg meg til fredagsfølelsen. 

Nå havner jeg visst helt på viddene her for jeg skulle egentlig bare fortelle litt om en pakke jeg fikk i posten i går. 

Og det er her det hjertelige kommer inn i bildet, for det jeg fikk i posten var nemlig to herlige barkhjerter fra skjønne Janne med bloggen  Jannes kreative verden. Jeg syntes disse hjertene var så søte at jeg spurte Janne om det gikk an å få kjøpe et av henne, men det fikk jeg ikke,  isteden fikk jeg to i posten som gave. Man blir jo helt overveldet av slik hjertelig gavmildhet, tusen, tusen takk skjønne, kreative Janne. Nå var det meningen i dag at jeg skulle ta bilder av dem jeg fikk i posten, men så hadde det seg slik at en venninne ville ha meg med til IKEA så da gikk dagen. Derfor har jeg tjuvlånt bilde av Janne.

Som sagt har jeg vært på IKEA i dag og ikke bare det, jeg har vært på øyeundersøkelse hos Memira, så nå er time bestilt til å få "nye" øyne allerede i januar. Dessuten ringte de fra et bemanningsbyrå i dag og spurte om de kunne foreslå meg som kandidat for en jobb. Så kanskje det skjer noe med den saken snart.

Men først skal vi noen dager til London, det gleder jeg meg til, regner med det blir besøk på et julemarked eller to, har aldri vært i London i desember før så det blir spesielt. Noen som vet om et julemarked man bare MÅ få med seg??? 

En riktig hjertelig god adventshelg til alle som måtte titte innom. 

PS: Det blir en Give away når jeg er tilbake fra London,jeg har fått en kjempefin gevinst fra Marianne i Everyday Moments. Marianne har også en helt nystartet blogg som dere kan finne HER


10 kommentarer:

  1. Kjempe fine hjerter.....du har nå fått gjort litt i deg....er vel i samme modus jeg .men har fått gjort litt i dag :))

    Ønsker deg flotte dager i London og kos deg

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Så fint hjerte! :)

    Tvitvi med jobb - jeg kjenner til det å ikke få gjort noe når en har god tid. Veldig typisk!

    God helg!!

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Godt hjertene kom vell frem:)
    - bare moro at du låner bilde:))

    Jeg har vært i julemodus en god tid...men pga "sykdommen" blir det bare få min. av gangen jeg kan dille og dalle:))
    Har gått sykemeldt siden oktober...forferdelig kjedelig, men lite å gjøre med det..

    Ønsker deg en flott adventshelg og tusen takk for kommentar hos meg:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Heisann
    Grattis med premien!!
    Koselige bilder Kari :o)
    Min bror fikk "nye" øyne hos Memira for et par uker siden...han er storfornøyd!
    Brifer for meg med å lese avisen :o)

    ha en god tur til London!!

    SvarSlett
  5. Koslelige bilder!
    Nydelige hjerter som du har fortjent:)

    God tur til London!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Snille piker fortjener gaver :o)
    Nye øyner og kanskje ny jobb og Londontur og snart Jul...
    Ja det er ikke rart du ikke får gjort no, hihi.

    Ønsker deg en strålende tur og husk fotoapparatet!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Så flott hjerte!!! Og for en flott ide=)! Lykke til med øynene! Så spennende da=)! God tur til London og kos deg masse=)!

    Ha en herlig uke!
    Klemmer!

    SvarSlett
  8. nyydelige bilder!!!
    kose deg i snøværet....

    SvarSlett
  9. Så heldig du var! :) Nydelig og kreativt hjerte. Ha en riktig god førjulstid, og god tur til London!

    SvarSlett
  10. JA! Jeg kjenner meg godt igjen! Har man dårlig tid går tingene som på skinner. Hvordan var London? :) Ang. marsipantanta; gjett en gang hvem som har lagd den?! ;)

    SvarSlett