tirsdag 9. august 2011

Borestøv i lange baner

Nå har jeg akkurat satt meg ned etter å ha vasket, vasket og atter vasket bort borestøv, det er ufattelig hvilke mengder det blir. Vi skal som noen kanskje har fått med seg legge nytt tak på kjøkkenet og i går og  i dag har min kjære stått på et bord og boret opp lekter i taket. Det er ikke bare bare når man bor i blokk og taket er steinhard betong, min kjære sover nå søtt i sofaen helt utslått av all boringen. Men nå er altså drittjobben gjort, nå begynner det gøye å spikre på de nye takplankene. 
(Iallefall gøy for meg å se hvordan det tar form).

I dag ville jeg vise dere en fin, gammel stol som var med på flyttelasset. Den har opprinnelig stått på den gamle stølen som sto der stølen vår er nå. Dessverre har den noen malingflekker på setet, dem skal jeg prøve å få bort. For å være ærlig aner jeg ikke helt hvor vi skal plassere den, foreløpig står den i stuen der skuvsengen skal stå.

Ha en fortsatt fin uke, i dag var det høstlig i luften her i Bergen, 
man merker godt at sommeren er på hell.

8 kommentarer:

  1. Litt av et styr å pusse opp !
    Men sååå kjekt når man er ferdig ,lykke til:)

    Klemzi

    SvarSlett
  2. Hei

    Ja takk er ikke bare bare å lege nei....blir nok så fint!!
    En koselig gammel stol du har....og reolen din blir jo kjempefin :o)

    ha en fin onsdag....nå skinner jo solen :o)

    SvarSlett
  3. Så fint bilde av en gammel stol, synes ikke det gjør noe at det er litt malingsflekker igjen, det setter bare sin egen sjarm på.

    Klem for en fin dag!

    SvarSlett
  4. Haha! Etter å ha lest dine siste innlegg virket det som at dere har et slags kaos hos dere akkurat nå. Herlig! Da vet man at det snart blir veldig lekkert hjemme. :)) Kjenner godt til kaos, men det ender alltid bra! Stolen er nydelig!

    SvarSlett
  5. Herlig stol. :)
    Lykke til med taket, gleder meg til å se når dere er ferdige.
    Ønsker deg en fin kveld. :)

    SvarSlett
  6. Borestøv, ja - DET er koselig, det;) he he!!
    Litt av noen prosjekter dere driver med! Stilig!!:) Flinkiser!!
    Nyt framgangen og kvelden:)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  7. Hei hei!
    Ser ut som om vi har ganske like dager , med stadig opppussing. Støv og alt som følger med:o)
    Men - for oss som ser hvordan det blir til slutt, så er det jo sååå gøy:)

    Reolen ser ut til å bli lekker!
    Og den gamle stolen har jo sjel så det holder!

    Kjekt å se!
    Takk for titten.

    Klem , Anne!

    SvarSlett
  8. Herlig, gammel stol.
    Litt malingsflekker viser jo bare at den har vært brukt;)
    Mht prising på Fretex. Det går på skjønn, sa en mann som jobber i vår lokale butikk ;) DA forstår jeg , he he...
    Uff, det fine borestøvet !!! Ja ja, du vet at det må til og da er det ikke så farlig ;)
    Jatakk til oppskrift på knekkebrød.
    Dette blir jo gøy!
    Klem:)

    SvarSlett