torsdag 27. september 2012

På ønskelisten

På ønskelisten min akkurat nå står det lerkegreiner, disse greinene med de små skjønne konglene er jo bare så fine og dekorative. Jeg har et par små greiner liggende fra i fjor, men kunne tenkt meg å funnet noen flere. Så var det å finne et lerketre da, kan faktisk ikke huske å ha sett noen her i området, men en dag så står det kanskje et på min vei.

Ble så inspirert da jeg så dette lekre stillebenet hos min kjære bloggvennine Bente som har den fiiine bloggen LOFTKROKEN. Når jeg tenker over det så står visst sånne fine gamle noteark på ønskelisten også. :) Om dere ikke har besøkt bloggen til Bente så er den vel verd et besøk, hun har også en liten bloggbutikk der hun selger lys og folie til lys.
Bildene er ærlig og redelig rappet fra Loftkroken.

Som jeg skrev i forrige innlegg så var jeg på Dagfinn Lyngbø show i går, Dagfinn skuffet overhodet ikke. Jeg hadde jo skyhøye forventninger til gutten, men de ble innfridd og vel så det. Jeg lo fra første replikk, og når jeg ikke lo så humret jeg eller gråt. Ja for lommetørkleet kom i bruk da Dagfinn snakket om pappalyder og sang en nydelig sang om faren han mistet i fjor. For å si det som det er, det er det råeste showet jeg noen gang har sett, det var ikke et eneste sekund med dødtid eller noen flaue vitser. Og endelig synger han, jeg har ventet på det i mange år, for denne mannen er ikke bare et komisk geni, han har også en fantastisk flott stemme. Når han sang noen strofer av Sigvart Dagsland så fikk jeg gåsehud og flashback til den gang han var med i Ten Sing og sang som en gud. Dagfinn Lyngbø, jeg bøyer meg i støvet!!!!

Heldigvis gikk det bra etter spaet i forgårs. Jeg ble riktignok litt småuggen på kvelden, men ikke noe i nærheten av reaksjonene jeg har hatt før når jeg har vært utsatt for klor.

Ha en fortsatt fin torsdag, jammen er det snart helg igjen. Hvor blir tiden av?? 

Klem fra meg





5 kommentarer:

  1. Hi hi,først tenkte jeg, at dette var no merkelig likt mitt bilde ?? Søt du er da Kari,snufs snufs
    Jeg kan se om jeg klarer å plukke noen flere, for da kan jeg sende litt til deg!
    Du kan å overraske du ;)

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    De fine lerkegreinene er så koselige å pynte med nå til høsten og til jul. Ikke lett å finne sorten her heller,...de aller fineste står gjerne i hager... ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og så snakkes vi på blogg frokosten?
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Og her sitter jeg og snufser og griner...Jeg er så begeistret for Dagfinn Lyngbø og levde meg helt inn det du skrev...Jaja, og enda er jeg ikke kommet i overgangsalderen - hvordan skal dette ende? Skrekk og gru1

    Men du søte Kari som skal på kurs hos meg - da skal du få en tang og så skal du få ta med deg lerketrær hjem!

    Den største klemmen fra meg!

    SvarSlett
  4. Fint med lerkegreiner, men her er dei ikkje klar til plukking enno. Såg etter i går, dei er fortsatt fulle av
    Dei mjuke barnålene sine..
    Så bra at showet var etter forventningane. Han er ein ordkunstnar av dei sjeldne !

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde hos Bente. Jeg må visst ta meg en tur i skogen:-) de er fine!
    Så kjekt at showet svarte til forventningene og vel så det:-) Håper vi får se det i stgr også.
    Du har sikkert så mye fint å velge i til morgendagens bloggfrokost. Men du som jeg kjenner meg igjen:-) god fornøyelse
    Ønsker deg en flott helg !
    Klemmer fra meg til deg:-)

    SvarSlett