fredag 7. september 2012

En liten sneak peak pluss pakke i posten

Egentlig burde jeg vel ha dekket et bord og blitt med på NIBs utfordring, men om jeg ikke får skikkelig ånden over meg i løpet av den første timen så blir ikke det noe av. Isteden skal dere få en liten sneak peak på vinduene i stuen. Nå har jeg malt to strøk, men det må minst et strøk til.

Jeg er så fornøyd og kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg ikke har tatt malekosten fatt for lenge siden. Skal bli så kjekt å få opp nye gardiner i løpet av helgen. Utgangsdøren har også fått et strøk i dag, den er ikke så veldig fotogen ennå, så den får jeg vise når den har fått et strøk eller to til på. 
 Her om dagen fikk jeg pakke i posten, en litt forsinket 50 års gave fra skjønneste Bente som har den fine bloggen LOFTKROKEN. Hva skal man si da, blir jo helt varm om hjerteroten av slikt jeg, så tuuuusen takk snille du. Gaven inneholdt såpe, håndkrem og en pakke med lavendelblomster som jeg kan bruke som te eller som kakepynt. Nå skal såpen pakkes ut av plasten og legges på vasken, så nå blir det snart roseduftende hender her i huset. 

En riktig god helg til dere alle, nå skal jeg ha meg et godt glass rødvin. Fordi jeg har fortjent det. :) 

Klem fra Kari


1 kommentar:

  1. Åh så fint det ble....blir ny stue for deg
    Ønsker deg en fin kveld nyt den og god helg
    Klem

    SvarSlett