fredag 22. juli 2011

Løsningen

Etter å ha tenkt så det knaket og også konferert med min bedre halvdel, så har vi kommet fram til at vi dropper spisebord i stuen. Om vi bruker begge illeggsplatene i kjøkkenbordet  så er det såpass stort at det er plass til 8-10 rundt det, om nødvendig går det også an å ta bordet inn i stuen. Dessuten går det an ha det andre spisebordet umontert lagret et sted slik at vi kan sette opp det om vi blir mange.
Problem løst.

 Så hva skal vi da ha på den ledige veggen?? Det fine gamle salongbordet eller skuvsengen??


 Selv om jeg elsker det gamle salongbordet mitt aldri så mye så falt valget vårt på Skuvsengen og over den skal mormors gamle speil få selskap av en hylle eller to.

Problem løst
 
Men enn så lenge så skal dette bordet råde grunnen en stund til, dette er malebordet mitt kamuflert med en duk av nervøs fløyel fra Jysk. Har ennå noen maleprosjekter på gang og har funnet ut at et malebord rett og slett er genialt. Da kommer tingene som skal males opp i rett høyde, samt at de er ute av veien.


Tar med et par reprisebilder fra gangen, endelig lærte jeg hvordan man får to bilder ved siden av hverandre. Takk Liven. 

Takk for alle innspill, det er så utrolig kjekt å få tilbakemeldinger og råd og tips. 

Ønsker alle en strålende flott helg, kan vi håpe at værgudene er vennlig innstilt denne helgen? 






3 kommentarer:

  1. Så deilig og ha funnet løsningen.
    Det kommer sikkert til å bli kjempefint.
    Gleder meg til du viser hvordan det ble. :)
    En fin helg ønskes deg også. :)

    SvarSlett
  2. Godt å få løst utfordringer fortløpende....Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  3. hei.
    men å deilig når ting faller på plass,
    så skjønn en seng,
    å her er der regn i bøttevis, men vi koser oss inne,
    klem fra sylvia

    SvarSlett