fredag 4. november 2011

Moments in time

Jeg har lenge hatt lyst til å lære å fotografere og etter å ha blogget en stund så har ikke lysten blitt mindre. Nå har jeg så smått begynt å lære litt, jeg kjøpte meg en bok her om dagen som heter Fotoglede og i går var jeg ute i fineværet og tok noen bilder med noen nylærte tekniker.

Temaet her lukkertid, for å få bevegelse i bildet må lukkertiden være lang. Kan dere se at den lille hunden snuser litt rundt??

I dag laget jeg meg liksågodt en fotoblogg, den har fått navnet MOMENTS IN TIME, trykk på linken så finner du den.

Ønsker dere alle en strålende flott helg og heia Brann.

1 kommentar:

  1. Ja om du har lyst å lære mer om foto så er vi to Kari!
    Jeg ønsker meg et fotokurs for veeeeldig nybegynnere.
    Blir så galen når jeg ikke får bildene så fine som jeg vil og heller ikke der jeg ønsker dem plassert på bloggen:(

    Ja,ja, det er vel kreativ jeg er og ikke teknisk.

    DU har jo virkelig klart å lære litt på egenhånd ser jeg.
    Flotte bilder hos deg.

    Og du Kari, hjertelig velkommen til julehandel på vakre Os!
    Nå har vi ikke mindre enn tre flotte interiørbutikker - Og koselig kafe med hjemmelaget mat...
    REKLAME :o)

    Klem fra Anne butikkdame og heia BRANN :o)

    SvarSlett