torsdag 21. august 2014

Rom for rom, spisestuen

    
Spisestuen er den delen av stuen jeg er mest fornøyd med for øyeblikket. Vi rev en vegg for et par uker siden, så resten av stuen er ikke helt på GH for tiden. 

                           

På spisebordet står det en vinkasse som jeg kjøpte på Os, akkurat nå har appelsintreet fått komme inn fra terrassen, det passet fint oppi vinkassen. 
                            
Møblene er som dere kanskje har fått med dere før malt i dempet sort, lampen er kjøpt på Interiørhuset Alvøen, jeg er så fornøyd med den. 
                             
                          

Her er bilde fra prospektet fra denne delen av stuen, det har skjedd en del siden da.
                         

Vi skal snart få gjort noe med gulvet, på dette bildet ser det ikke så verst ut, men det er mye gulere i virkeligheten, bare se på bildet fra prospektet. Vi har tilslutt kommet fram til at vi skal male gulvet, håper på at vi får begynt på en del av stuen i helgen. 
                
Denne uken har vært litt annerledes enn vanlig, på mandag ble jeg plutselig så svimmel at jeg måtte reise hjem fra jobb. En tur til legen avslørte at jeg hadde krystallsyke. Ble sykemeldt ut uken og fikk beskjed om å ta det helt med ro. Så det har jeg gjort og jeg er bedre nå, men fremdeles føles det innimellom som om jeg er skikkelig på fylla. Nå håper jeg at disse krystallene roer seg helt snart for dette er ikke noe stas. 

                               Fin helg til dere alle. 

                               Klem fra Kari


6 kommentarer:

  1. Det er kjempeforskjell :) det er lekkert med sort. Særlig når du har det så gjennomført. Spennende å se hvordan gulvet blir :)

    Høres ikke kjekt ut med de krystallen- det kan ta tid. God bedring til deg og pass godt på deg selv !

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Hei Kari
    Så stilig det er blitt hos deg, og som du vet liker jeg godt sort i de rette omgivelser...sånn som her hos deg!
    Veldig kjekt å se før-bilder også :)
    Ønsker deg god bedring, dette høres så ubehagelig ut...
    klem og god helg

    SvarSlett
  3. ååå, stakkars deg skjønne Kari - krystallsyken høres kjedelig ut!
    men du klarer å glede deg over små ting likevel du hører jeg!
    Positive herlige du!
    Det er lekkert hos dere og er så spennende å følge utviklingen. Malt gulv blir utrolig spennenede!
    masse god bedring og den største klemmen fra meg;)

    P.S. - Vet du at du har fått på sånn der robottull?????;)

    SvarSlett
  4. Så flott spisestue :) Vi bestemte oss for å male gulvene her i huset. Hadde lakka fra før av. Vurderte mye frem og tilbake om vi skulle slipe de og lakke på nytt.. Men endte opp med å male, det er mye enklere :)

    SvarSlett
  5. Så fin spisestue du har! Veldig kul kontrast mellom det sorte og den gamle kassen på bordet :)

    SvarSlett
  6. Utrolig flott! Likte spesielt godt den fine lampen over bordet. Koselig og røft på en gang;). Lekkert!

    SvarSlett