torsdag 27. oktober 2011

I gang(en) igjen

Om du har fulgt med på bloggen her en stund så vet du kanskje at vi hadde en stor rund dings hengende i gangen, vet fremdeles ikke hva den dingsen kalles så jeg har bare bestemt meg for å kalle den for et flatbrødtrau. Jaja uansett hva den kalles så kan du om du ikke har vært her før eller trenger å få frisket opp minnet finne bilde av det både i gangen og på sin nye plass i stuen HER.
Nå har vi vært på shopping for å finne noe nytt i gangen og vi endte opp med denne hyllen. Vi fant den på Living og vi falt for den begge to, egentlig var vi på vei til IKEA for å kjøpe en helt annen hylle, en slik som vi har på KJØKKENET. Jeg hadde  rekognisert litt rundt på nettet og ikke kommet over noe som jeg syntes var bedre til en noenlunde grei pris. Men jeg hadde ikke sjekket Living, eller egentlig hadde jeg sjekket Living, men da var det noe feil med nettsiden deres for da jeg trykket på hyller kom det bare fram en blank side. 

 Heldigvis tok vi turen innom, vi angrer ikke på det, for vi synes hyllen vi fant er både pen og praktisk (hadde jeg bare lært meg å ta skikkelige bilder så hadde dere sett det). 4 kurver fulgte med så nå skal det bli orden på hansker, luer og sjal til vinteren. Dessuten er det plass til noen kurver oppå også om det skulle bli nødvendig (og det blir det nok).

Hyllen oppå er av betong så den er jo helt in i interiørtrenden for tiden, blytung, men helt in. 

I gangen står også mormors og bestefars gamle anretning, i skuffen på denne hadde alltid bestefar furunålsdrops som han delte ut når det kom besøk. Jeg tror vel at ingen av oss barnebarna likte furunålsdrops, men vi spiste dem nå pliktskyldigst når bestefar gav oss dem.
. I dag har jeg satt det gamle trauet med roser og kongler som har stått på salongbordet ut på anretningen. Hva jeg har på salongbordet nå??? Jo det blogger jeg nok om i morgen. 

Ha en flott kveld alle sammen, i morgen er det fredag og vi skal på konsert med Jean Michelle Jarre.

6 kommentarer:

  1. Hylla var kjempefin,og så deilig med mange kurver til oppbevaring, det kan man jo aldri få nok av :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Flott hylle og flott skap :)) Blitt skikkelig fint med dere no :))
    Takk for lykkehilsner ♥

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann

    en kjempefin hylle du har fått deg...og sjenken er jo bare nyyydelig!!
    Det er så koselig hos deg Kari!
    Er på jakt etter en sjenk nå....har fått ny tv :o)
    Skal en tur til Frøydis....hun har et oppussingsprosjekt jeg gjerne kan bruke :o)

    ha en fin fredag!

    SvarSlett
  4. Kjempefin hylle,
    fin og praktisk er en super kombinasjon. :)
    Flott sjenk også.
    Ønsker deg en fin fredag, og en super konsert kveld. :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Flott hylle og masse lekkert å se på ellers også. Likte godt det brune skapet og. :)))))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Furunåldrops..., de husker jeg ;)
    Flott hylle med tøff betongplate, helt trendy ;) Både praktisk og pent med kurver til hansker og luer.
    Nydelig gammel skjenk etter din mormor og bestefar.
    Ønsker deg en riktig finfin helg!!

    SvarSlett