onsdag 26. oktober 2011

Hvor blir dagene av???

Nå er oktober snart en saga blott og november nærmer seg med stormskritt. Man skulle jo tro at tiden ville falle litt lang når man ikke har jobb, men slik er det ikke, jeg fatter rett og slett ikke hvor tiden blir av. Det har vært dårlig med interiør blogging også denne måneden, det er liksom litt begrenset hvor mye interiør man har å vise fram og kanskje jeg ikke er så flink å se mulighetene som er. Men det blir nok et interiørinnlegg om ikke så lenge for vi har nemlig vært å kjøpt en hylle til gangen i dag. I mellomtiden får dere nøye dere med mine små puslerier.

Jeg har ikke laget så veldig mye, men et par gaveposer, et kort og et kremmerhus har jeg laget de siste dagene. Dessuten har jeg vært på et nytt kurs, kan ikke fortelle hva jeg lærte å lage på det kurset for det skal bli julegave til min kjære.

Men hva gjør jeg da spør dere kanskje dere selv?? Tja si det, jeg føler vel egentlig at jeg gjør fint lite, latskap er en deilig last. Forresten en ting jeg har gjort mye av i det siste er å svømme, jeg har gått fra å ha total vannskrekk til å bli den badenymfen. 
Nå har vi kjøpt årskort på Vannkanten og prøver å gå dit så ofte som mulig, det er bare så herlig. Først svømmer vi i bassengene både inne og ute, en gang svømte vi ute mens det haglet, en fantastisk opplevelse. Etter vi har svømt vel og lenge trekker vi opp i relaxavdelingen hvor vi tar steambad, badstu og boblebad under åpen himmel.Det er bare boblebadet som er under åpen himmel altså.
Dessuten har jeg funnet den perfekte måten å oppnå total avspenning på, jeg flyter rundt i et varmt utebasseng uten å røre på en muskel,, Det viser seg det at jeg flyter bedre enn de aller fleste. Ja faktisk har jeg så stor flyteevne at når jeg sitter i boblebad så må jeg virkelig jobbe for å klare å sitte i badet uten å flyte opp. Haha tror jeg forbruker mer kalorier på å holde meg nede i boblebadet enn jeg bruker på å svømme.

Jaja og sånn går nu dagan, joda jeg søker på jobber også og i morgen skal jeg på en jobbmesse i regi av NAV. Der skal det være mange arbeidsgivere som trenger arbeidskraft, så det går jo an å håpe at jeg får napp et sted. 

Ønsker alle som er innom en fortsatt strålende uke og takker for alle fine kommentarer på de to bildeuttfordringene jeg har vært med på i det siste.


5 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget ♥
    Kos med slike pusslekvelder;)

    Ha en fin dag!

    Klem line

    SvarSlett
  2. HEI! Så flotte ting. Nå fikk jeg også lyst til å lage julekort. Nydelige bilder du viser i de forrige innleggene, det hørtes deilig ut på de greske øyene. En gang skal jeg også reise dit. Lykke til på jobbmessen. Ha en fin torsdag, klem

    SvarSlett
  3. Ha ha bra du flyter godt :D:D

    Så flink du er med pusleriet ditt :)) Flotte ting

    Klemmis

    SvarSlett
  4. Inspirerende å se de flotte papirklippene du lager. Fine kort og kremmerhus.

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har laget, moro å ha noe å pusle med :)
    Håper du viser frem det du lagde på kurset etterhvert også da!
    Klem

    SvarSlett