søndag 19. februar 2012

Ja til et fargerikt (felles) skap

Fargene har kommet i butikkene igjen. Etter år med veldig lite farger både på klær og i interiør så eksploderer det nå med farger på alle fronter. Herlig og forfriskende. Og jeg som har stort sett har gått rundt i svart i flere år holder nå forsiktig på å tilnærme meg en mer fargerik garderobe. Eller forsiktig, er nå en korallrød trenchcoat så veldig forsiktig??? 


Her ser dere noe av min nye vårgarderobe som jeg kjøpte da jeg var på tur på landet. 
 Til venstre: Trenchcoat fra Sandwich og sjal fra Mille Mo.
Til høyre:  Kjole fra Masai, dongerijakke fra HM (den er noen sesonger gammel)

(Nå gleder jeg meg virkelig til våren kommer, kan knapt vente med å bruke min nye trenchcoat)

Av en eller annen grunn så er klesbutikker ute på landet mye mer spennende og ikke minst er betjeningen mye mer hjelpsomme og hyggelige enn på butikker her i Bergen. Denne gangen var det å handle klær ufattelig morsomt for skjønne Tove hos Madam Ane på Os hadde virkelig blikk for både størrelse og hva jeg kledde. Til og med det å kjøpe en dongeribukse, noe som jeg har kvidd meg til å kjøpe i lange tider gikk som en lek. Tove sendte med meg 4 bukser inn i prøverommet og alle 4 satt som et skudd, så det ble valgets kval til slutt. Utenom Trenchcoat, kjole og dongeribukse kjøpte jeg også en sommerbukse pluss en genser hos Madam Ane. Skjerfet fra Mille mo ble kjøpt på GH interiør. Der hadde de også mye fine klær, men der vågde jeg rett og slett ikke å prøve noe.

 Hos Anne på GH interiør kjøpte jeg dette flotte lysbrettet fra Riviera M. Lysestakene er magnetiske så man kan plassere dem rundt om kring på brettet akkurat som man vil. Det er 5 av dem tilsammen, så man kan også bruke den som adventsstake. Genialt! Jeg var så heldig å få kloen i det siste de hadde. 

Disse to søte småflaskene ble også med hjem i posen fra GH. De er nå vårlig pynt på bildelisten over sofaen.

En ting er iallefall sikkert og det er at jeg skal til Os igjen å handle både klær og interiør. Tuuusen takk igjen til Tove som gikk både Trinny og Susannah en høy gang når det gjaldt å ha øye for hva som er kledelig. Og tusen takk til Anne og Liv som det alltid er like hyggelig å møte. 

Da jeg begynte å blogge så hadde jeg virkelig ingen aning om at man faktisk kunne knytte nye vennskapsbånd også live, det må jeg si er en virkelig postiv bivirkning av bloggvirksomheten. 

Ha en herlig ny uke dere og ja til et fargerikt (felles) skap.


9 kommentarer:

  1. Jammen har du funnet mye fint i bygdo vår :)
    Ja vi har jo mye her oppe egentlig.....

    Damene er trivlige damer som jeg også er blitt kjent med gjennom blogging og trodde heller ikke det gikk ann å få slikt fint vennskap gjennom blogging :)

    Ønsker deg en fin kveld og ukestart

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Du ser smashing ut i nye klær! Så utrolig gøy å finne noe som passer så godt og med så god hjelp. Det er en drøm for meg. Litt Pretty Woman aktig. Selv elsker jeg mørke klær, grått og sort. Men litt mer farger blir det til våren. Grattis til alle nye flotte plagg! :)

    SvarSlett
  3. Både dama og jakkene var like flott :)) Kjekt å se deg ordentelig ;)
    Den røde jakka falt jeg for ♥


    Klem Bente

    SvarSlett
  4. SÅÅÅÅ fin du var Kari!
    Virkelig flotte modeller og farger til deg!
    Nå har jeg sendt melding til Tove slik at hun kan få se den flotte reklamen du gir henne.
    Og hjertelig velkommen til Os igjen når det måtte friste ;o)

    Klem,klem,klem.

    SvarSlett
  5. Så fin!!!
    Så kjekt å møte deg og være med deg på handel....det må jeg bare si var fornøyelig :)
    Flotte klær..... og flotte saker fra GH!
    Kom gjerne igjen snart!

    ha en fin ny uke Kari
    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  6. Så fin du er!! Gratulerer med nye, flotte antrekk!!

    Koselig fat og flasker du også fant!!

    Det er Os som er tingen, altså:-) Der skulle jeg gjerne ha vært!:-) Er det ikke der de har det flotte hotellet også, Solstrand?
    Der drømmer jeg om å få overnatte en gang. Det er så mye kjekkere å handle når betjeningen er så imøtekommende og behjelpelige!

    Ha en fin kveld og kos deg med alt det nye fine!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Så flott, både damen og antrekkene ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  8. hei på deg, så kjelt å hils epå dge i gjen :))
    flotte klær og fine saker.. riktig fin dag videre..

    magny

    SvarSlett
  9. du er utrolig flink g kreativ kari :)
    klem nina;)

    SvarSlett