torsdag 16. februar 2012

Everyday Moments Give away

Hei alle sammen, i dag har jeg hatt en strålende dag utpå landet sammen med Liven. Det ble shopping over en lav sko og koselig lunch på en skjønn liten kafe. Hva jeg kom hjem med i posene får dere se en annen gang.

 I dag tenkte jeg å reklamere litt for en Give away som er på bloggen til EVERYDAY MOMENTS. Der kan du vinne et kjempeskjønt termometer. 
Nå er det Linda som jobber på Everyday Moments som har ansvaret for bloggen, jeg gleder meg til å følge den. :) Håper dere tar turen innom og blir med på Give awayen deres.

Måtte bare vise de fine veskene som min niese Marianne som driver Everyday Moments syr, de er også til salgs på NETTBUTIKKEN . 

Bildet lånt fra Anne
 Så over til noe helt annet, superskjønne ANNE har kommet i finalen hos RIVIERA M. Ta turen inn å stem på henne (eller på noen andre om dere liker det bedre). Lysbrettet som hun deltar med er forresten en av tingene som ble med meg hjem i posene i dag. 

Tudelu





3 kommentarer:

  1. Det var bra du viste denne bloggen og nett butikken :))
    Klart vi må stemme på Anne :))
    God helg !

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Åååå, alltid rause gode Kari!
    Tusen takk!
    Det var så kjekt å ha besøk av dere på butikken ;o)
    Min venninne i den andre butikken falt pladask for ditt herlige vesen og ville sporentreks inn å besøke bloggen din!

    Så kjekt med bloggen og nettbutikken du viser ti,l jeg likte sååå godt den vesken :o)

    Nyt helga søta og klem fra Os !

    SvarSlett
  3. Jeg forelsket meg fullstendig i huset som er til salgs! Så sjarmerende!! Drømmehuset mitt i allefall! ;-)

    Vakre bilder fra Hellas.. Sukk!
    Jeg elsker Hellas!

    Håper du har det bra! Nydelige innlegg fra deg!

    Stor klem

    SvarSlett