tirsdag 5. juni 2012

Helt utslått, men såååå fornøyd

Festen er over og for meg ble det århundrets fest, alt var over all forventning. Jeg ønsket meg noen kulturelle innslag og det fikk jeg til gangs både musikk, sang og monologer ble framført til stor glede for meg og for mine 40 fantastiske gjester. Min kjære bandt det hele sammen på storartet vis og jeg tror jeg smilte fra øre til øre hele kvelden, ja faktisk har jeg ikke sluttet å smile ennå.

Festen var ikke mer enn vel over før forkjølelsen kom som kastet på meg. Jeg som ikke har vært syk på to år ligger nå helt utslått med høy feber og nesen i fatle. Så om noen av dere savner mine kommentarer på innleggene deres så er det altså grunnen. Har heller ingen bilder fra det ferdig dekkede bordet å vise dere.  Vi hadde egen festfotograf og vi har av naturlige grunner ikke vært å fått lastet ned bildene ennå. Det eneste bilde jeg kan vise foreløpig er av velkomstdrinken. 

Takk til alle som var med å gjøre kvelden til en festkveld av dimensjoner, det kunne rett og slett ikke blitt bedre. 

Klem fra Kari



5 kommentarer:

  1. Så koselig med feiring! Håper vi får se bordet etterhvert! ;-)

    Gratulerer med overstått :)

    SvarSlett
  2. Så moro! Flotte bilder og herlig bord!
    klem Hege

    SvarSlett
  3. Så bra at du fikk en flott feiring Kari...det er deg vel fortjent :)
    Bra at basseluskene holdt seg unna til dagen var feiret da...og god bedring ønskes deg :)
    Klem!!

    SvarSlett
  4. Søteste 50 åring i Bergen!!!
    Vi storkoste oss på festen din og ler ennå av små glimt vi kommer på.
    Rammene var så nydelig...MATEN, PYNTEN OG DIN SKJØNNE Mann, som har slik ro og utsråling og glimt i øyet - han var den fødte vert;)
    VELDIG fin fest til en veldig fin dame:)

    GOD bedring Kari og klem fra meg til deg!

    SvarSlett