fredag 1. april 2011

En måned i Blogglandia

Ja da er bloggen min en måned gammel, et pittelite jubileum. Det har vært en fin og lærerik måned, jeg har lært å redigere bilder, jeg har fått masse inspirasjon og ikke minst har jeg truffet mange skjønne bloggedamer med store hjerter. Jeg har fått hele 14 følgere, noe som er over all forventning og jeg har fått min første award.Dessuten var jeg så heldig at jeg la meg til som følger nummer hundre hos Småtingene og til min overraskelse kommer det en liten premie i posten for det. :))


Dessverre er det fremdeles full stans i oppussingen her i heimen, denne helgen blir det heller ikke gjort noe, for det er ut på tur denne helgen også. Men neste helg da.....

Det ble litt i full fart i dag, siden jeg omtrent er på vei ut døren. Fant et bilde av mine afrikanske venner som pryder hyllen på badet her. De er av ibenholt og jeg fikk dem av min eks "svigerdatter" som kjøpgte dem i Kamerun.

En strålende helg ønskes dere all. :)

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1 mnd. som blogger.
    Kjekt at du begynte :)
    Fin , ny header du har fått deg også.

    Ha en god helg.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Ja tiden går fort her i Blogglandia.. ;)
    Husker gått min første tid som blogger.
    Skal si jeg slet med å få til alt uten noe særlig datakunnskap! Men man lærer seg etterhvert fant jeg ut ;)
    Ha en fortsatt fin helg!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Gratulere med 1 mnd som blogger!!!

    Du har en flott blogg og hyggeligt å lese:-)

    Klem fra Gry:-)

    SvarSlett
  4. Hei igjen!!

    Har en Award til deg på min blogg:-)

    klem Gry:-)

    SvarSlett
  5. Et lite jubileum da :o)

    Ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  6. Hei.
    Så kjekt at du ville være med på min vri på
    "gi det videre ".
    Det blir litt mer spennende sånn og det er jo bare gøy ;)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett