mandag 18. april 2011

Flere drømmerier

Ja så var altså palmehelgen over, den sto i jazzmusikkens tegn. Vossajazz, Jazavoss, Vasajazz. Musikalsk sett hadde vi ymse opplevelser, fra det drepende kjedelige, til de helt store musikkopplevelsene. Og innimellom var det alt fra det burleskt vanvittige (som fikk min kjære som er jazzelsker på sin hals til å uttale at han hatet Jazz) til en konsert som mest av alt minnet om et vekkelsesmøte. Det aller mest fornøyelige og noe av det beste musikalsk var en konsert med et barnekor som sang gamle folketoner akkompagnert av et knippe av landets beste musikere.


Selv om vi egentlig har slått fra oss tanken på å kjøpe sommerhus iallefall enn så lenge, så kan jeg likevel ikke dy meg. Jeg MÅ bare innom på Finn og titte litt rundt. Og i dag fant jeg altså dette skjønne huset.


Nå ligger riktignok prisantydningen langt over det vi hadde vært villige til å betale for et sommerhus, så dette er uansett helt utelukket. Om vi da ikke vinner en anseelig sum i Lotto eller plutselig arver en rik onkel i Amerika. Begge deler like sannsynlig. :)


Men det er lov å drømme, og jeg kommer nok til å finne mange slike perler og drømme litt om dem i tiden fremover. Og en dag når tiden er moden så finner vi kanskje akkurat det stedet vi ønsker oss. Det er von i hangande snøre.

Riktig god påske til alle, det blir en bloggfri påske for meg. En oppussingsfri påske også, nå skal vi snart bare nyte livet og solen i Lovely London.

5 kommentarer:

  1. Der er mangen flotte plasser. Å drømme er herligt:-)

    Ha en kjempe flott påske i London:-)

    Klem Gry:-)

    SvarSlett
  2. Drømmene kan ingen ta fra oss !
    KOselig hus dette også.
    Nyt påsken , London og ALT !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Ojojoj fo en beliggenhet det var der ja! Jeg drømmer også om å plutselig oppdage at jeg arver en rik onkel i Amerika, men det er svært lite sannsynlig også her. :-) Husker godt hvor herlig påskeferie vi hadde i London for noen år siden, helt fantastisk! Kos dere!

    SvarSlett
  4. Prøvde ditt kameratips for å finne bildene. Hørtes jo veldig logisk ut, men det funket ikke. I går kveld skjedde akkurat det samme igjen med bilder som bare forsvant. Merkelig!! Jeg har noen bilder som ligger igjen i kamera etter at jeg har tømt kortet, og jeg tipper at de ligger på harddisken på kamera. Så da må jo de andre bildene ligge i kabelen da. ;-)

    SvarSlett
  5. Ja du vant! :-) Kan du sende meg en mail med din adresse så skal jeg poste lysestakene så fort som mulig! ;-)

    SvarSlett