onsdag 30. januar 2013

Kjøkkendrømmen

 Kjøkkenet vårt fikk seg en skikkelig makeover i løpet av 2011, da ble vegger og kjøkkeninnredning malt etter alle kunstens regler, nytt tak ble lagt og over kjøkkenbenken kom  det nye metrofliser. Jeg som i årevis hadde gått og ønsket meg kremhvitt kjøkken malte logisk nok kjøkkenet skyggegrått.

 Jeg har ikke angret på det, kjøkkenet vårt er blitt både fint og personlig.
 Overskapene er faktisk de opprinnelige fra da blokken her ble bygget i 1974. Skapdørene var fjernet allerede da jeg flyttet inn i 97, det var en av tingene jeg falt for da jeg var på visning. Vi har tatt på en list nederst.

 Nytt kjøkkenbord fant jeg på Finn og da vi var å hentet det hadde hun som solgte det jammen skapet jeg hadde lett etter også. Det rommer bl.a. mikroen og alle ledninger og dibbedutter til internett.
 
 Kitchen aiden ble innkjøpt etter massiv påvirkning i Blogglandia. Kan ikke skryte på meg at den har vært alt for mye i bruk, men jeg elsker den likevel.

Gardinen fant jeg på Ellos. 
I en gammel skuff har vi oljer og krydder. 

Håper dere har likt denne lille omvisningen på kjøkkenet vårt.


HER  hos Franciska kan dere finne mange flotte kjøkken.

Klem fra Kari


9 kommentarer:

  1. Takk for omvisninga i det fine og koselege kjøkenet ditt !
    Supert !

    SvarSlett
  2. HALLO KARI:)
    SÅ KOSELIGT
    OG FINT
    HERLIGE FARGE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker kjøkkenet ditt Kari ♡♡♡
    Du har et kjøkken som ingen har :):)
    Liker personlige løsninger :)

    Gode klemmer til min skjønne bloggvenninne ♡

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Du har et nydelig kjøkken :)er så flott med hvitt og grått !

    Kos deg i dag !

    Klem Monica

    SvarSlett
  5. Dette var et nydelig kjøkken! Dette kunne jeg tenkt meg selv!!!!

    SvarSlett
  6. Gu for et NYDELIG kjøkken!!!!
    Å så fint!

    Håper du har det bra og at alt er vel med øynene.
    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  7. Du har et kjempe fint kjøkken Kari......koselig og personlig .
    Håper vi snart sees altfor lenge siden nå
    Fin søndag til deg
    Klem

    SvarSlett
  8. Hmmm...nå vurderer jeg nesten å male kjøkkenet grått her.Så tøft det ble,og koslig med alle de spesielle detaljene:)
    Tove:)

    SvarSlett
  9. Så flott! Eg har også vurdert grå farge på mitt trekvite gamle kjøkken, så no lurer eg på fargenamnet! Er det skyggegrått frå Jotun som er det rette namnet?? Og er det samme fargen du har brukt på skjenken og hylla på verandaen? Håper du vil svare!
    Two
    julianns@online.no

    SvarSlett