mandag 28. januar 2013

Litt mer lilla

Franciska skal lage en ny bok som skal hete Sanselige Rom, i den forbindelse ber hun oss om å vise våre soverom. Hos oss er soverommet plutselig blitt helt in nå etter at lilla er blitt erklært som årets farge.
Egentlig er vel lilla en farge som bør nytes i litt mindre porsjoner. En hel vegg er litt for mye og jeg må innrømme at etter 5-6 år med lilla vegg så er jeg rimelig mettet. Det blir gjerne ikke så alt for lenge til den lilla veggen blir historie, men enn så lenge får vi fryde oss over at den faktisk er helt in akkurat nå.
Nå er det ikke slik soverommet her ser ut til vanlig, det ville vært en grov løgn å påstå det. Det har vel ikke hendt at vi har spist frokost på sengen, så om dette hadde vært et frokostbrett så hadde det vært rent oppspinn fra min side. Å drikke vin på sengen er heller ikke noe vi gjør veldig ofte, men det har da hendt noen ganger. Det er både koselig og romantisk, så de må vi jammen snart gjøre igjen.

HER kan dere se flere soverom, det ene vakrere enn det andre.

Takk for mange koselige kommentarer og hjertelig velkommen til et par nye følgere. Jeg synes det er like stas hver gang jeg ser at antallet følgere øker.

Klemmer fra Kari

6 kommentarer:

  1. Guri malla for eit flott soverom dåke har, nydelig:). Og for ein kul tapet, kjempe stilig:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Eg synst soverommet ditt var kjempefint :)
    Blir nesten litt misunnelig når eg ser alle dei flotte soveromma som blir vist fram.. Lykke til i utfordringa :)

    Fin kveld til deg!
    Klemmer fra Jorill

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig soverom!! Og tapeten var råålekker!
    Har lite med årets farge her i heimen bortsett fra et par kjøkkenkluter hihi:)
    Tusen takk for god bedring hilsen! Sitter litt på halv åtte her, men er et
    hakk bedre:))
    Ha en fin fin dag Kari!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei :-)
    Vil du dele hvor du har kjøpt rammene i sølv/krom? Nydelige bilder og flott hus du har! :))

    SvarSlett
  5. Hei Maria, klart jeg kan dele det. Både bildene og rammene ble kjøpt på Ikea for noen år siden. Tusen takk for koselig tilbakemelding,

    SvarSlett
  6. Tusen takk :-) Har lett etter slike rammer. Får se hva de har når jeg skal dit likevel i september ;-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett