torsdag 14. juni 2012

På gavebordet

Tusen takk for alle fine kommentarer på bordekkingen, tydelig at det falt i smak. I dag blir det ennå et innlegg om festen, eller rettere sagt om gavebordet. For gaver blir det jo noen av når man inviterer 40 gjester. Her er et lite utvalg.

En stilig ryggsekk, herlig veske i grå lin som min niese har sydd og en liten selskapsveske i blå lin som Anne på landet har sydd, hun har også laget det kule gaupesmykket.

Av min kjære fikk jeg hjerte i hvitt gull med diamanter. Det var det ikke så lett å få bilde av. 

Av en venninne fikk jeg to slike kasser, den ene har jeg satt ut på badet med håndklær i.
Fra teatergruppen jeg er med i fikk jeg bl.a dette bildet fra en forestilling vi hadde for en mannsalder siden. Setter utrolig pris på dette bildet, synes det er så flott, nesten som et maleri. Skulle nesten tro vi poserte for fotografen, men det gjør vi ikke, så bildet er et skikkelig blinkskudd Jeg er til høyre på bildet om noen skulle lure.

Nå fikk jeg beskjed om at jeg ikke har mer plass til flere bilder, visstnok har jeg brukt opp kvoten min og må kjøpe mer plass. Da må jeg finne ut av det. :) Jeg får ikke vist flere gaver nå, flere kommer når jeg har fått orden på bildeproblematikken.

Snart helg igjen og snart ferie, de neste ukene blir ganske spennende for meg, hvorfor skal jeg røpe en annen gang.

Ønsker dere alle en flott og koselig helg. Her er det visst meldt regn, det er snart en måned siden det regnet sist så da er regnet for en gangs skyld velkomment. Vi får bare håpe det har vett til å stoppe. :)

Klem fra Kari

14 kommentarer:

  1. Åh så mye fint du har fått ....vesken fra Anne har jeg hørt rykter om :)) flott

    Ønsker deg en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe lekre gaver,heldige du :))
    Så fint teater bilde av deg,det var morsomt å se :)

    Fin uke slutt til deg ♥

    SvarSlett
  3. Fantastisk bilde av dere! Hvilket stykke var det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Mener det er "Vi klarer oss så godt vi kan i verda". Kanonbilde, så gøy å få det. :)

      Slett
  4. Såå mye fint du har fått!
    og så tøft det bilde fra teateret var:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått 50 års dag!
    Mye fint du fikk, og teaterbilde var herlig :)
    Ønsker deg en god helg
    Klem,klem

    SvarSlett
  6. Så mye fint du fikk i presang. Nydelig den kassen til å ha håndklær i. :) Fint minne det bildet fra teatergruppa du er med i.

    SvarSlett
  7. Utrolig at det ikke har regnet i Bergen på så lenge :) Jeg kom hjem fra en snartur til hjembyen min Bergen i går, kjekt. Fortsatt finfin fredag :) Klemmer

    SvarSlett
  8. Perfekt link til konkurransen! :) Dårlige senger kan jo rett og slett ødelegge ferien. Husker en tur til Kroatia hvor jeg faktisk gråt fordi sengen var så dårlig... Så fine gaver du har fått! Og spesielt koselig at flere har gitt en personlig eller hjemmelaget gave. Bildet var virkelig kult, ser proft ut!

    SvarSlett
  9. Heisann

    Så fine gaver du har fått...lekre vesker og tøft smykke !!
    Kjekt å fylle år...spesielt slik rund dag :)

    ha en fin sødag i regnværet
    Klem!!

    SvarSlett
  10. Så flotte gaver du har fått, da! Moro med bursdager ;)
    Utrolig herlig det bildet, da! Så morsomt å ha :))

    Ha en fin søndag!

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Det var flotte gaver!! Herlig bilde av teatergruppen som du er med i:-)
    Da får vi følge med på hva du har i vente:-)

    Ha en strålende søndagskveld!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  12. Kjekt å se bilder av gavene, for her har jeg gått glipp av noe ser jeg.
    Veska fra din niese var bare såååå lekker!
    Den falt jeg virkelig for.
    Skjønne niesa di.Det var så kjekt å hilse på henne.

    Klem fra anne panne pøne:)

    SvarSlett
  13. Så flotte gaver, gøy med slike personlige ting :-)
    Ønsker deg en fin dag:-) Anita

    SvarSlett