søndag 15. mars 2015

Fornyelse med maling, marsutfordringen

NIB har i samarbeid med Jotun en marsutfordring som jeg hiver meg med på i siste liten. 

Maling er magi, noen strøk med maling kan forvandle det meste. Jeg har brukt fargen Dempet Sort til mye her i huset. Her er dører, trappegelender og flere møbler malt med den fargen. Spesielt fornøyd er jeg med spisestuen som ble totalforvandlet etter noen strøk med dempet sort. 

                    
Et bevis på at gamle møbler ikke bare kler hvitt, jeg er iallfall kjempefornøyd med at jeg våget svartmale tilværelsen litt. 

Se mange andre flotte bidrag hos NIB. 

http://norskeinteriorblogger.no/2015/03/01/mars-utfordring/ 

2 kommentarer:

  1. Ja flott er det hos deg med svart Kari !
    Ønsker deg lykke til i konkurransen 😃

    SvarSlett
  2. Det er lekkert hos deg :) Lykke til i utfordringen, krysser fingrene for deg.

    Ønsker deg en nydelig uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett