torsdag 4. april 2013

Photoshopping er en fin ting


Vel overstått påske alle, i mangel av noe veldig bloggbart her i huset så tenkte jeg bare jeg ville vise hvordan det ser ut utenfor her i borettslaget vårt.

Eller er det virkelig slik det ser ut??? Photoshopping er en fin ting, men photoshopping er også lureri og jeg må si jeg satte nesten teen i vrangstrupen da jeg så det bildet over her i en boligannonse på Finn i dag. 
For her er den grelle virkeligheten, bildet er tatt fra en annen annonse på før nevnte forum. Man kan jo forstå at megleren i den førstnevnte annonsen hadde lyst å pynte litt på virkeligheten. Men tenk dere for et sjokk de kommer til å få de som kommer på visning, når de svinger opp i bortettslaget her får de jo se noe helt annet enn forventet. De kommer rett og slett til å få fargesjokk. 
Til meglerens forsvar så må jeg si at blokkene våre snart skal males i en mer nøytral farger. Tror spesielt de som har de gyselige grønn og blåfargene på altanene sine er veldig glad for akkurat det. Vi har heldigvis altan på den siden der blokkene er malt i en nøytral gråfarge, haha hadde vi ikke hatt det så tror jeg jammen jeg hadde flyttet for lenge siden. Må bare si jeg gleder meg til blokkene her ser ut sånn noenlunde som på de photoshoppede bildene.

Takk for alle fine kommentarer på forrige innlegg om badet, her venter vi fremdeles på lampen som skal være over speilet. I morgen skal jeg avbestille den, for nå gidder vi bare ikke vente lengre. Det blir nok lampeshopping på lørdag.

Klem fra Kari

2 kommentarer:

  1. Det er viktig å visualisere vet du, så kanskje det er det megleren "hjelper" til med :) Men enig altså....er jo viktig å hilde seg til fakta !

    Mye bra da..ser ut som det er i nærheten til skog, fin lampe ved parkeringen. fin utsikt, osv...

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Hei, hei:) Med photoshop kan man visst trikse og mikse som man ønsker. Skulle gjerne hatt det jeg også i blant:)

    Du bor i flotte omgivelser. Og den utsikten dere må ha skulle jeg gjerne hatt.

    Lykke til på lampejakten.

    Klem fra Hjørdis:)

    SvarSlett