søndag 18. september 2011

Kort og godt 2

Måtte bare vise dagens kortproduksjon. Har sittet noen timer å kost meg,skal si tiden fløy mens 2 store og 4 små kort ble produsert.Ingen av dem er perfekte, det kan man da heller ikke vente på et så tidlig stadie, men jeg synes de ble ganske fine, Nå er jeg snart tom for materialer så det går nok ikke lenge før jeg må handle inn mer.

Nå skal jeg fortelle om overraskelsen jeg fikk i uken. Som noen av dere vet har jeg en sønn som bor i London, han giftet seg i mars med en herlig kinsesisk jente. Det kan dere lese mer om HER. Meningen var at de skulle ha en feiring i Kina i september, men siden det tok veeeeldig lang tid å få alle papirer i orden ble den feiringen utsatt på ubestemt tid, det var snakk om ut i 2012 en gang. Da skjønner dere sikkert jeg ble overrasket da min sønn ringte og fortalte at det blir det bryllupsfest i Kina allerede 14 oktober. Heldigvis har vi anledning til å reise, det var visst en mening med at jeg akkurat pt ikke har jobb og at min kjære er i permisjon fra sin faste jobb et år. 
Så nå må vi hive oss rundt, kjøpe flybilletter, skaffe oss visum til Kina, jeg må få sydd nytt liv til bunaden min (heldigvis kjenner jeg en herlig dame som kan ordne det). Akkurat når vi reiser vet jeg ikke ennå, vi bestiller billetter når vi vet når brudeparet skal reise slik at vi møter dem i Beijing. Det har nok ikke helt gått opp for oss ennå det faktum at om en tre ukers tid er vi i Kina.

Jeg må nok også lære meg å lage et flott bryllupskort ganske snart. 

Klem fra Kari




2 kommentarer:

  1. Har ikke lagt meg ennå ,så da kan jeg GRATULERE deg meg bryllup i Kina :)) For en overraskelse ,kjempegøy :)
    OG for en opplevelse !!

    Natta klem

    SvarSlett
  2. For en opplevelse !
    Ja, det er vel ikke alle som kan reise til Kina på så kort varsel. Supert at det passer for dere !
    De kortene du har laget var knallfint ! Perfekte ? Må alt være perfekt......spør perfeksjonisten ? He he....
    I teorien mener jeg at når noe er håndlaget , så skal det ikke se ut som om det er laget maskinelt.
    Ha en super dag!
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett